Monday, January 31, 2011

hujan tip tap tip tap...

hujan diluar masih lagi belum berhenti...
sejuk itu sudah tentu...  25 cc je..
apa yg aku nak cerita ialah aku kena puasa bkak FB hehe.. beralih kepada blog.. 
konsep sebenar fb adalah gabungan dari 
a.forum
b.online chat
c.blog
d.perkongsian gambar @ picture sharing not caring..

itu yg aku rasa la.. ish2.. klu aku taw la sebelum mark zubuq tu.. dah lama aku kaya pok cik kayo!!!
 wooo.. semalam n kemarin mmg busan boring tahap cipan tenuk belaan.. mau tak nye.. sehari suntuk duk rumah je... golek2 tgok tb ngadap komputer.. main dgan housemate aku spa lagi bdak kecik la..

 mkn tdo ~~  masakan org bujang hari sabtu ialah aym kicap simple tp sdap..

bahan2: ayam ,kicap halia,big onion, white onion@garlic ,cabai melaka.. salt , intinomoto.. senag n ringkas..

  cucur manis
menu diatas ialah untuk minum petang haha bentuk mmg hudoh dan menyeramkan hahaha...
bentuk hamster ada bentuk tikus pun ada .. salah satu penarik untuk member2 aku nak makan 
tak habis siap la korang apis n bdak kecik..

sambal sotong + ayam=sambal soyam

ini menu untuk hari ahad.. 2 in 1 sotong ada ayam pun ada....


sangap2.. menguap.. klu ada bantai syok gak neh... tarik slimut... fuhh! nikmat.. 
lepas tu kan...

No comments:

Post a Comment