Friday, March 2, 2012

alahai bagun lewat vs penumpang mabuk

hai dah lama x update neh... kan basi pulak entry yag ada...

pg ni apehal pulak bgun lewat.. 

ni sebab aku sakit mata le pasal...   dah tu aku msj kak kera ni xreply ckap aku lewat...
masuk keje slamber je buat muka x bersalah.. 

chapter two.
kisah bergini tanggal 28 feb aku pun  naik bus cepat express dari kangar nak ke segamat..  mcm biasa la cik istri yg slalu meneman aku. hantaq ke bustand kangar.. tQ syg .. 
selepas sgah makn kat kedai mamak jam 730 trus gerakk,,

pendekk cerita dalam bus aku jumpa india mabuk.. nak balik ipoh.. sembang2 dia nak blik jumpa bini dia kata ada prob cket..  last2 aku jumpa kat tangkak ni mesti terlena dalam bus. kat ipoh dia xtrun.. mabuk punya pasal.. hahaha lawak x? P/s donT drunk before naik bas.... wakakaka

1 comment:

  1. hihihi...ada jgk camtu yew..nasib xdak orng jahat p curik dia punye wallet time trtidur tu..bab aku pong ada pngalaman camni jgk..habis dompet org mabuk tu kena curi~

    ReplyDelete